Praktijk voor Fysiotherapie Hart van Heemskerk heeft voor 2024 een contract gesloten met onderstaande zorgverzekeraars:

ACHMEA

ONVZ

• ONVZ, UZOVI-code: 3343
  • VvAA, UZOVI-code: 3343

Bent u verzekerd bij één van de bovenstaande zorgverzekeraars, dan zijn wij met uw zorgverzekeraar vaste tarieven overeengekomen, maar of uw behandeling niet, gedeeltelijk of volledig wordt vergoed en of wij de nota van uw fysio- en/of oefentherapeutische behandeling rechtstreeks naar uw zorgverzekeraar sturen, is afhankelijk van uw zorgverzekeraar, de door u afgesloten polis en uw polisvoorwaarden. U kunt de tarievenlijst en betalingsvoorwaarden raadplegen in onze wachtkamer of op onze website (www.hartvanheemskerk.nl). U kunt ook een exemplaar opvragen via de mail (fysiotherapie@hartvanheemskerk.nl), uw therapeut of bij de balie. Raadpleeg altijd uw polis en polisvoorwaarden!

Bent u verzekerd bij een zorgverzekeraar die niet op bovenstaande lijst staat, dan vragen wij uw aandacht en medewerking voor onderstaande handelswijze. Wij willen u graag behandelen, maar met uw zorgverzekeraar hebben wij geen contract afgesloten. Wij kunnen daarom uw behandeling niet rechtstreeks bij uw zorgverzekeraar declareren. U krijgt zelf van ons de nota voor uw fysio- en/of oefentherapeutische behandeling en deze nota kunt u vervolgens opsturen naar uw zorgverzekeraar. Met uw zorgverzekeraar zijn wij geen vaste tarieven overeengekomen en hanteren wij de tarieven van de door ons opgestelde tarievenlijst. U kunt de tarievenlijst en betalingsvoorwaarden raadplegen in onze wachtkamer of op onze website.. U kunt ook een exemplaar opvragen via de mail (fysiotherapie@hartvanheemskerk.nl), uw therapeut of bij de balie. Het hangt af van uw zorgverzekeraar, de door u afgesloten polis en polisvoorwaarden of uw behandeling niet, gedeeltelijk of volledig wordt vergoed.

Raadpleeg daarom altijd uw polis en polisvoorwaarden!